Această politică stabilește condițiile de returnare a produselor achiziționate de pe site-ul Zengo.ro, administrat de PROMOGROS S.R.L.
1. Dreptul de retur
Conform legislației în vigoare (O.U.G. nr. 34/2014), clientul are dreptul să returneze produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
2. Condiții de returnare
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de uzură, deteriorare sau murdărire și în ambalajul original, acolo unde este posibil. Produsele care prezintă semne de utilizare nu vor fi acceptate pentru retur.
3. Procedura de returnare
Pentru a solicita un retur, clientul trebuie să trimită o cerere prin e-mail către adresa de contact a site-ului Zengo.ro, indicând numărul comenzii și produsele pe care dorește să le returneze.
Produsele se trimit la adresa: Strada Bujorul Alb 80, România.
4. Rambursarea sumelor
După primirea și verificarea produselor returnate, PROMOGROS S.R.L. va rambursa clientului valoarea produselor în termen de maximum 14 zile de la data primirii returului.
Rambursarea se face folosind aceeași metodă de plată folosită de client la achiziție, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel.
Costurile de livrare nu sunt rambursabile.
5. Produse care nu pot fi returnate
Următoarele categorii de produse nu pot fi returnate:
– Produse personalizate sau realizate la comandă specială
– Produse sigilate care au fost desigilate și nu mai pot fi revândute din motive de igienă
6. Produse deteriorate la livrare
Dacă un produs a fost livrat defect sau deteriorat, clientul trebuie să notifice PROMOGROS S.R.L. în termen de 24 de ore de la primirea coletului pentru a stabili modalitatea de înlocuire sau rambursare.
Prin plasarea unei comenzi pe Zengo.ro, clientul confirmă că a citit, înțeles și acceptat prezenta Politică de Returnare și Rambursare.